Interview Omroep Brabant - Reisverslag uit Oss, Nederland van Ehssane Gounou - WaarBenJij.nu Interview Omroep Brabant - Reisverslag uit Oss, Nederland van Ehssane Gounou - WaarBenJij.nu

Interview Omroep Brabant

Door: Ehssane

Blijf op de hoogte en volg Ehssane

03 Februari 2008 | Nederland, Oss

Mijn interview op Omroep Brabant:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/93946882/Unaniem+akkoord+met+goedkopere+bussen.aspx

Leuk fragment van de Brabantse reiziger:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/93946882/Unaniem+akkoord+met+goedkopere+bussen.aspx

Binnekort zet ik mijn volledige speech ook op de blog.

Ik moet zeggen dat ik echt ontzettend blij ben dat we afgelopen vrijdag besloten hebben :-) Grote winst!

Tot gauw!


  • 03 Februari 2008 - 22:33

    Werner Buelen:

    Beste Ehssane,

    Vandaag vernam ik dat er een politieke doorbraak is in het dossier "gratis openbaar vervoer". Volgens het Brabants dagblad kunnen ouderen en jongeren kunnen vanaf 1 mei gedurende anderhalf jaar voor 30 eurocent per rit met de bus mee, de overige reizigers, tussen 12 en 65 jaar, vanaf eind december voor 1 euro in de spits en 60 eurocent in de daluren. Zo zie je maar dat geduld en vakbekwaamheid wordt beloond. Proficiat voor de prestaties van de PVDA-fractie. Echte klasse.

    Om alle misverstanden te vermijden wil ik mijn vorig bericht verduidelijken. De PVDA streeft (terecht) naar gratis openbaar vervoer. Helaas komt zo'n ambitieus plan altijd geleidelijk tot stand. Daarom is het goed dat de PVDA het huidig voorstel draagt. Het is een volwaardige stap naar het gratis vervoer. Vanzelfsprekend is er nog heel wat werk te verrichten, maar de juiste weg is ingeslagen. Vandaar mijn welgemeende felicitaties aan Ehssane (en haar collega's).


  • 03 Februari 2008 - 22:49

    Martijn:

    Heyy Ehss,

    Ben trots op je! Ik weet nog hoe moeilijk en druk het is geweest de afgelopen tijd..Hopelijk neem je nu lekker vrij en geniet je van de winst (zoals je zelf noemt)

    P.s: leuk interview :-)

  • 04 Februari 2008 - 08:43

    Younes:

    Wat een zeurpiet die reporter!

    Ben wel trots op je...goed gedaan! Ben het ook met Werner eens, dit is een flinke stap in je juiste richting. Volgend jaar gaan we allemaal gratis ;).
    Even een vraagje, komen er nu speciale strippenkaarten ofzo, of moet je contant in de bus betalen? Ik denk dat niemand meer met een normale strippenkaart of abbo zal reizen in Brabant en omgeving...of vergis ik mij?

    En in Amsterdam is het toch al gratis om met de metro te gaan, of lijkt het gewoon zo ;)

    Gr. Y.

  • 04 Februari 2008 - 13:43

    Nora:

    Voor de 1001 keer: Klasse zet! Op naar het verzilveren naar ons kroonjuweel. Gratis OV.

    Dagdoei!!!
    Hartelijks,
    Nora Statencollega....

  • 04 Februari 2008 - 13:55

    Chahim:

    Goed gedaan...hij maakte het jou niet makkelijk!

    groet,
    Mohammed

  • 05 Februari 2008 - 19:17

    Morad (nador Melil:

    hola a todos los refenios en holanda espero tengaies mucha suerte !!!!

  • 05 Februari 2008 - 22:11

    Lieke:

    Goed gedaan dame! En wat zie je er professioneel uit :D Sorry, maar dat valt me toch meteen op. Ik las in de krant nog dat de pvda je 'in het diepe heeft gegooid' met juist deze maidenspeech. En waarom ook niet? Je doet het super! De media heeft graag iets te zeuren, zo ook de rest van NL. En ja, gratis was beter geweest. Maar politiek is compromissen sluiten, ik denk dat we inderdaad blij mogen zijn met deze uitslag. Tot zover de vendetta van een sp'er ;) haha

    liefs Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ehssane

Beste familie, vrienden en collega’s, Zoals jullie al wellicht weten zijn op 7 maart de Provinciale Statenverkiezingen in Brabant. Met trots deel ik mee dat ik op nummer 9 sta van de PvdA lijst! Voor de volledige lijst kun je kijken op http://www.gewestnoord-brabant.pvda.nl Dit betekent dat vanaf nu de campagne is begonnen, waar ik met veel energie en zin aan begin. Maar campagne voeren kan ik niet alleen en wil jullie daarom vragen om zoveel mogelijk mensen op de hoogte te stellen van mijn kandidaatsstelling. Ik zet me in voor idealen en hopelijk steunen jullie mij hierin. Tot gauw en Toedels!!! Ehssane Gounou

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 161433

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: